بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان معرفی شدند! انتخاب بر عهده خودتان!
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان معرفی شدند! انتخاب بر عهده خودتان!

این روزها انواع گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی فروخته می‌شوند و کاربران برای خرید گوشی جدید انتخاب‌های فراوانی پیش‌رو دارند. اما در این میان برخی شرکت‌ها گوشی‌های جدید خود را به صورت ضدآب تولید کرده‌اند.
گوشی‌های هوشمند امروزه به بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره تبدیل شده‌اند و تولیدکنندگان این محصولات می‌کوشند انواع امکانات مورد نیاز کاربران را در این محصولات ارایه دهند. در زیر فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند ضد آب جهان آورده شده است.
گوشی هوشمند Xperia ZR سونی
این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی ۴٫۶ اینچی با کیفیت full HD می‌شود و برای دوربین دیجیتالی آن یک کلید مجزا در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند می‌تواند از شبکه مخابراتی ۴G LTE پشتیبانی کند و نیز میتواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱٫۵ متری در آب غوطه ور باشد و با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که دارد میتوانید عکس ها و فیلمهای با کیفیتی را در زیر آب ثبت نمایید!


49867761072851805203 بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان معرفی شدند! انتخاب بر عهده خودتان!

گوشی هوشمند Galaxy SIV Active سامسونگ
این محصول نمایشگر لمسی ۵ اینچی دارد و کلید مخصوص دوربین دیجیتالی هم به صورت مجزا برای آن تعریف شده است تا کاربران در زیر آب هم بتوانند به راحتی با آن عکاسی کنند. این گوشی هوشمند می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب باقی بماند.این گوشی از دوربین ۸مگاپیکسلی بهره میبرد.


79894286864176500439 بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان معرفی شدند! انتخاب بر عهده خودتان!

گوشی هوشمند Caterpillar CAT B15
این گوشی هوشمند قوی قادر است تا عمق ۱٫۸ متری آب با شما همراه باشد و بدنه آلومینیومی آن از ورود آب به قسمت داخلی جلوگیری می‌کند. این محصول دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند از فضای زیر آب با کیفیت full HD تصویربرداری کند.


14091011950912904741 بهترین گوشی‌های هوشمند ضدآب جهان معرفی شدند! انتخاب بر عهده خودتان!

اگر ملاک شما برای خرید یک گوشی ضدآب،زیبایی و طراحی مناسب و در عین حال داشتن ویژگیهای سخت افزاری قوی باشد،حاضر به انتخاب کدام یک از ۳ گزینه ی بالا هستید؟!

منبع:فناوری اطلاعات ایران و xperian.ir


چاپ این صفحه
برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: